säljes!

LÄS INNAN;
Alla kläder tvättas & strykes innan ni får dom!
Skor som går att tvättas tvättas också!
köparen står för frakten!
vill ni ha mer information om någonting så kommentera så kontaktar jag er så fort jag ser!
svar kommer OFTAST samma dag!
fler bilder går även att skickas via mejl om ni ber om det!
ALLA PRISER GÅR ATT DISKUTERA!!!
ång plattång!
använd ca 2 gånger.
mitt pris 250:-
plattång, locktång & krustång i ett. (OBS! använd 5 gånger)
inköpt för ca; 500 kronor
mitt pris; 300:-
Tunika från Vero Moda storlek S (OBS! använd en gång!)
mitt pris; 70:- SÅLD
So What tröja från GinaTricot storlek S (OBS! använd 1 gång!)
mitt pris: 50:-
Lång stickat tröja från Havana storlek S(OBS! har luva med! endast testad)
mitt pris: 150:-
Varmfodrad tröja från EQUIPE storlek S (OBS! endast testad)
mitt pris; 100:-
Stickad tröja från GinaTricot storlek S ( mer som en M) (OBS! använd 1-2 gånger!)
mitt pris; 100:-
Randig tröja från Cubus storlek xs (OBS! endast testad)
mitt pris; 100:-
Kofta från Jc märke; MARWIN storlek xs (OBS! använd en gång på en skolavslutning)
mitt pris; 100:-
Svart t-shirt från H&M (OBS! endast testad)
mitt pris: 60:-
Grått linne från WOW (OBS! endast använd ca 4 gånger)
mitt pris; 60:-
Arsenal tröja & shorts (OBS! använda en gång)
mitt pris; 200:-
Mjukis byxor från N.E.W storlek XS mer som en S (OBS! använda 2 gånger!)
kommer komma upp en tröja som hör till!
mitt pris; 200:- för båda SÅLD
Jeans från  GinaTricot W:24 (obs endast använda en kväll)
mitt pris; 150:-
Lee jeans W;24 eller 25 (OBS! inte ens testade)
mitt pris; 300:-
pirat mjukis byxor; storlek S
inköpta från EQUIPE
mitt pris; 100:-
Linne från Alice&co storlek XS
mitt pris; 50:-
Jacka Everest fodrad med dun i hela jackan till och med i luvan.
storlek 158 dock väldigt stor i srolek så skulle säga en xs eller S
både killar & tjejer kan ha denna men rekomenderar storlekarna; tjej;xs/s & killar; 164/xs
3 fickor, två på utsidan stora och praktiska med dragkedja & en stor mobil inner ficka med resår
(OBS! använd en gång då jag åkte skidor! NY SKICK!)
nypris 1500:-
mitt pris: 600:-

Kommentarer
Postat av: josefins

Jag skulle vilja ha mjukisdressen för 150 för BÅDA delarna, tröjan ingår står det ju? :D

MEJLA MIG, så fort du kan :D



Mjukis byxor från N.E.W storlek XS mer som en S (OBS! använda 2 gånger!)

kommer komma upp en tröja som hör till!

nypris för båda; 350:-

mitt pris; 150:- för båda



Så står det vid mjukisdressen :)

2011-01-11 @ 19:44:49
URL: http://jnaxeelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0