SÄLJES: MAGTRÖJA HAREMSBYXOR OCH TRÖJA

denna magtröja från monki säljes!
storlek xs passar XS/S/M
knappt använd då jag inte tycker att jag passar i den
50 kronor
denna tröja i ljusrosa säljes,
storlek M passar ALLA storlekar beroende på hur man vill ha den
tycker inte att jag passar i den längre och därför säljs den
100 kronor
dessa harems byxor säljes på grund av att dom aldrig kommer till användning och då är det bättre att någon annan får ta hand om dom med hjärta och själ
storlek xxs, passar xxs, xs, s!
200 kronor!
detta "indian" linnet säljes på grund av att de aldrig används.
skit snyggt tycker jag själv!
storlek XS, passar de flesta beroende på hur man vill ha det
100 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0